Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gaziantep'te yol kenarında tabancayla öldürülmüş kadın cesedi bulundu

Gaziantep'te, yol kenarında tabancayla öldürülmüş kadın cesedi bulundu.

ABONE OL
Ahmet ATMACA/GAZİANTEP, (DHA)

Gaziantep-Nizip kara yolunun 11'inci kilometresinde, yol kenarında hareketsiz yatan kadını görenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye giden ekipler, kadının tabancayla öldürüldüğünü belirledi.

Üzerinden kimlik çıkmayan kadının cesedi, jandarma ekiplerinin incelemesinin ardından otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Jandarma, kadının kimlik tespiti ile kim ya da kimler tarafından öldürüldüğünü belirlemek için çalışma başlattı.

KİMLİĞİ BELLİ OLDU

Gaziantep-Nizip kara yolunun 11'inci kilometresinde geç saatlerde tabancayla vurulmuş halde ölü olarak bulunan cesedin Adli Tıp Kurumu'nda yapılan incelemede Naciye Cengiz'e (32) ait olduğu tespit edildi. 2 çocuk annesi kadının kim ya da kimler tarafından öldürüldüğüne yönelik jandarma soruşturması sürüyor.

Diğer Haberler

  1. Yangında ölen engelli 3 kardeş toprağa verildi
  2. Sağlık Bakanlığı'ndan 'yaz tatili' önerileri
  3. Suriye'de rahatsızlanıp şehit olan başçavuş toprağa verildi
  4. Fabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı
  5. Ankara'da NATO Zirvesi için yoğun güvenlik önlemleri
  6. Atlas Çağlayan'ın ailesini tehdit davasında karar açıklandı; 3 sanığa hapis cezası
  7. Venezuela'ya yardım ekiplerini taşıyacak 2 uçak İstanbul'dan uğurlanıyor
  8. Evinde eğitim gören serebral palsili Elif 'in karnesini Vali Bozkurt verdi
  9. 7 işçinin öldüğü fabrika yangınına ilişkin Dilovası Belediyesi'nden 7 tutuklama
  10. Beykoz’da hafriyat kamyonu devrildi; şoför kabinde sıkıştı ​

© Copyright 2026

DHA