Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Gençlerle Mustafa Kemal Yürüyüşü'ne binlerce kişi katıldı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutlamak amacıyla yürüyüş düzenlendi. 'Gençlerle Mustafa Kemal Yürüyüşü' adı altında düzenlenen yürüyüşe katılan binlerce kişi, Dolmabahçe Sarayı'ndan Beşiktaş Meydanı'na kadar yürüdü.

ABONE OL
Yılmaz OKUR/İSTANBUL (DHA) -

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutlamak amacıyla 'Gençlerle Mustafa Kemal Yürüyüşü' düzenlendi. Dolmabahçe Sarayı önünde toplanan binlerce kişi, ellerindeki Türk Bayrakları ve sloganlar eşliğinde Beşiktaş Meydanı'na kadar yürüdü. Yürüyüş sırasında Beşiktaş-Dolmabahçe arasındaki yolun Beşiktaş yönü trafiğe kapatıldı. Yürüyüş sonrasında Beşiktaş Meydanı'nda kurulan sahnede İBB Orkestrası ve Redd grubu konser verdi. 






Diğer Haberler

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü İstanbul'da kutlandı
  2. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  3. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  4. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  5. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  6. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  7. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  8. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  9. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  10. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü

© Copyright 2026

DHA