Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gezeravcı'nın Dünya'ya dönüşü baba ocağında heyecanla takip edildi

Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Dünya'ya dönüşü, memleketi Mersin'in Silifke ilçesindeki baba ocağında heyecanla takip edildi. 

ABONE OL
Mustafa ERCAN- Soner AYDIN/ SİLİFKE (Mersin), (DHA)-

Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın da içinde yer aldığı Axiom-3 ekibi, Dragon kapsülüyle Çarşamba günü saat 17.20'de Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan çıkış yaptı. Axiom-3 ekibi yaklaşık 48 saatlik yolculuğun ardından Florida açıklarına iniş yaptı. Gezeravcı'nın inişi, Mersin'in Silifke ilçesinde bulunan baba ocağında heyecanla takip edildi. Gezeravcı, alkışlarla iniş yaptı. İniş sırasında Gezeravcı'nın yakınları duygulu anlar yaşadı.


Diğer Haberler

  1. Akdeniz'de 4.9 büyüklüğünde deprem
  2. Sentetik taşlara 'yapay üretim' etiketi zorunlu oldu
  3. Gaziantep'te 5 dönümlük buğday tarlası yandı
  4. İçişleri Bakanlığı: FETÖ’ye yönelik düzenlenen operasyonlarda 128 şüpheli tutuklandı
  5. Antalya'ya gelen turist, otel odasında ölü bulundu
  6. Yurt dışından Türkiye'ye 393 bin 829 kişi göç etti
  7. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  8. Tekirdağ'da ekmek arası uyuşturucu sevkiyatı
  9. Hatay'da kaçak diş protezi imalathanesine baskın: 2 gözaltı
  10. Kazada şehit olan uzman çavuş, son yolculuğuna uğurlandı

© Copyright 2026

DHA