Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hakkarigücü Kadın Futbol Takımı, Galatasaray'a 4-2 mağlup oldu

Türkiye Futbol Ferdarasyonu Kadınlar Süper Ligi'nde mücadele eden Hakkarigücü Kadın Futbol Takımı, ligin 11'inci haftasında evinde konuk ettiği Galatasaray Petrol Ofisi Kadın Futbol Takımı'na 4-2'lik skorla mağlup oldu.

ABONE OL
Mehmet ÖZKAN / HAKKARİ, (DHA)

Hakkarigücü Kadın Futbol Takımı, Kadınlar Süper Ligi'nin 11'inci haftasında kendi evinde Galatasaray Petrol Ofisi Kadın Futbol Takımı'nı konuk etti. Şehir Stadyumu'nda oynanan karşılaşmayı, İl Gençlik Spor Müdürü Emin Yıldırım, kurum müdürleri ve çok sayıda taraftar izledi. Oldukça çekişmeli geçen maçta, Hakkarigücü Kadın Futbol Takımı'nın ilk golü 1'inci dakikada Altan Sancur'dan geldi. Rakip takıma karşı maçın ilk yarısında daha üstün bir futbol sergileyen ev sahibi Hakkarigücü Kadın Futbol Takımı'nın ikinci gölünü ise 71'inci dakikada Kenyalı orta saha oyuncusu Mwanalima Adam Jereko kaydetti.

Galatasaray Petrol Ofisi Kadın Futbol Takımı'nın gollerini 2 ve 10'uncu dakikada Ebru Topcu, 48 ve 68'inci dakikada Naomie Kabakaba kaydetti. Karşılaşma konuk ekip Galatasaray'ın 4-2'lik üstünlüğü ile sona erdi.

Diğer Haberler

  1. İletişim Başkanı Duran'dan 'Aşure Günü' mesajı
  2. Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem
  3. Aydın'da tarım arazisinde yangın
  4. 'Aziz İhsan Aktaş suç örgütü' davasında Gülşah Ocak: İhaleye fesat olarak değerlendirebilecek hiçbir eylemde bulunmadım
  5. İZBETON'a yönelik soruşturmada 6 gözaltı
  6. Ankara'da NATO Zirvesi kapsamında kapatılacak yollar açıklandı
  7. Baba-oğulun yakılarak öldürüldüğü davada kayıp telefonun araştırılması talebi reddedildi
  8. DMM'den 'NATO güvenlik protokolleri' açıklaması
  9. Prof. Dr. Kut Sarpyener son yolculuğuna uğurlandı
  10. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi

© Copyright 2026

DHA