Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hatay’da depremde hayatını kaybedenler, mezarları başında anıldı

Hatay'da 6 Şubat depremlerinin 3’üncü yıl dönümünde hayatını kaybedenler, mezarları başında anıldı.

ABONE OL
Alican GÜMÜŞ-Yaşar SERİNTÜR/HATAY, (DHA)-

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat 2023’te meydana gelen 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki depremlerde yaklaşık 25 bin kişinin hayatını kaybettiği kentteki Narlıca Deprem Şehitleri Mezarlığı’nda anma programı düzenlendi.

 

Programa, Vali Mustafa Masatlı, kent protokolü ve hayatını kaybedenlerin yakınları katıldı. Programda protokol üyeleri mezarlara karanfil bırakıp, dualar etti. Program, ziyaretin ardından sona erdi.



 

Diğer Haberler

  1. 2008 yılında kayıp olarak aranan Naciye A. dosyası yeniden araştırıldı: 7 gözaltı
  2. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  3. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin emniyet teşkilatını hedef alan paylaşıma soruşturma başlatıldı
  4. Kayseri'de son 1 haftada bin 58 kişiye trafik cezası uygulandı
  5. İstanbul Havalimanı Avrupa’nın en yoğun havalimanı oldu
  6. Bakırköy'de hafif ticari araç ile otomobil çarpıştı: 5 yaralı
  7. Şırnak’ta 3’üncü kattan düşen çocuk ağır yaralandı
  8. NATO Zirvesi öncesi operasyonlarda gözaltına alınan 103 şüpheli tutuklandı
  9. Manisa’da çalınan 6 motosiklet 90 güvenlik kamerası incelenerek bulundu: 3 gözaltı
  10. Edirne’de katı atık bertaraf tesisinde yangın

© Copyright 2026

DHA