Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hatay'da göçük altında kalan 2 işçi öldü

Hatay'da altyapı çalışması sırasında meydana gelen göçükte 2 işçi, hayatını kaybetti.

ABONE OL
Alican GÜMÜŞ/HATAY,(DHA)-

Antakya ilçesi Dikmece Mahallesi'nde, sabah saatlerinde atık su altyapı çalışmaları sırasında göçük meydana geldi. Çalışma yapan 2 işçi, göçük altında kaldı. Diğer işçilerin ihbarıyla olay yerine AFAD ve sağlık ekipleri sevk edildi. Göçük altından çıkarılan işçiler, götürüldükleri hastanede hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Diğer Haberler

  1. Adıyaman'da iş yerleri ve yürüyüş yolları su altında kaldı
  2. Hastaneden birliğine dönerken kazada öldü
  3. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 3 şüpheli daha yakalandı; gözaltı sayısı 8'e yükseldi
  4. İBB'ye yönelik 'Yolsuzluk' davasında 56’ncı duruşma
  5. Kırmızı bültenle aranan şüpheli Bodrum'da operasyonla yakalandı
  6. Tartıştığı sürücüye hakaretten para cezası alan kadın doktorun avukatı: Görüntü fenomen olmak için paylaşıldı
  7. Hayvanlarını otlatmaya götürmüştü, kırsalda cansız bedeni bulundu
  8. Ankara'da NATO Zirvesi öncesi güvenlik önlemleri artırıldı
  9. Sarıyer'de 2 aydır çatısı olmayan apartmanda yaşıyorlar: Geçen yıl yaptırdık; yanan çatının parasını ödüyoruz
  10. İstanbul Boğazı'ndan 350 metrelik sondaj platform iskelesi geçiş yapıyor

© Copyright 2026

DHA