Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hırsızlık yaptığı büfede unuttuğu demir parçası için geri döndü

Batman’ın Gercüş ilçesinde, girdiği büfede 45 dakika kalan ve çaldıklarını poşete yerleştirip çıkan şüpheli, unuttuğu kapıyı açmak için kullandığı demir parçasını almak için geri döndü. O anlar güvenlik kamerasına yansırken, şüphelinin aynı gece 2 iş yerine daha girdiği tespit edildi.

ABONE OL
Remziye ÖNER/GERCÜŞ(Batman),(DHA)-

Gercüş ilçesinde 3 gün önce gece saatlerinde Kazım Koyuncu Bulvarı üzerinde bulunan büfenin kapısını elindeki demir parçasıyla açan şüpheli, 45 dakika içeride kaldı. Kasada bulunan bir miktar parayı alan şüpheli, daha sonra sigara ve değerli gıda maddelerini elindeki poşete doldurarak dışarı çıktı. Bir süre sonra geri gelen şüpheli, tezgahta unuttuğu demir parçayı alarak tekrar dışarı çıktı. O anlar güvenlik kamerasına yansırken, şüphelinin aynı gece bir tesisatçı ve bir çiğ köfteciye de girerek hırsızlık yaptığı tespit edildi. İş yeri sahiplerinin şikayetiyle polis, güvenlik kameralarını incelemeye aldı.

Diğer Haberler

  1. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 5’inci gününde
  2. Eyüp’ün ölümüne ilişkin davanın sanığı: Amacım onunla oyun oynamaktı
  3. Tarlada hasat yapılırken çıkan yangında 15 dönüm ekili alan zarar gördü
  4. Ramstein Flag-2026 Tatbikatı başarıyla tamamlandı
  5. Ordu'da tartıştığı eşini öldürdü, 1 kişiyi de yaraladı
  6. Tartıştığı kişiyi bıçakla öldüren şüpheli tutuklandı
  7. 33. Dönem POMEM giriş sınavı sonuçları açıklandı
  8. Ezgi Apartmanı davasında 3 sanık için 876'şar yıla kadar hapis talebi
  9. Avrupa ülkelerini hedef alan dolandırıcılık şebekesine operasyon: 5 tutuklama
  10. Öldürülen taksicinin eşi: Eşimin cesedini bir çöp gibi çıkarıp arabadan atmış

© Copyright 2026

DHA