Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul İl Sağlık Müdürü Güner: Kurban kesimi sırasında yaşanan kazalar nedeniyle 814 vatandaşımız hastanelere başvurdu

İstanbul İl Sağlık Müdürü Emre Güner, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile Kurban Bayramı'nın ikinci gününde kurbanlıklarını kendileri kesmeye çalışırken yaralanan 814 kişi olduğunu açıkladı.

ABONE OL
DHA

İstanbul İl Sağlık Müdürü Emre Güner, Kurban Bayramı'nın ikinci gününde kurbanlıklarını kendileri kesmeye çalışan 814 kişinin çeşitli yerlerinden yaralanarak hastanelere başvurduğunu açıkladı. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Güner, "Bugün İstanbul’da; trafik kazaları nedeniyle 70 vatandaşımız, kurban kesimi sırasında yaşanan kazalar nedeniyle 814 vatandaşımız hastanelere başvurdu. Bayramın ikinci gününde tüm yaralılara acil şifalar diliyor, dikkatli ve tedbirli olmayı hatırlatıyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü İstanbul'da kutlandı
  2. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  3. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  4. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  5. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  6. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  7. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  8. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  9. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  10. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü

© Copyright 2026

DHA