Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İzmir'de ön kapı camı kırık şekilde yolcu taşıyan otobüs firmasına 21 bin TL ceza

İzmir'de ön kapı camı kırık şekilde yolcu taşıyan ve gerekli güvenlik önlemlerini almayan otobüs firmasına, 21 bin 333 lira idari para cezası uygulandı.

ABONE OL
Mustafa İÇ/İZMİR, (DHA)-

 

Bazı sanal medya hesaplarında, İzmir Otogarı'nda bir otobüsün kırık kapısını yatakla kapattığına dair görüntüler paylaşılması üzerine Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri inceleme başlattı. Ekipler, söz konusu görüntünün şehirler arası yolcu taşımacılığı yapan bir otobüs firmasına ait olduğunu ve otobüsün seyir halindeyken ön kapı camının kırılmasına rağmen gerekli güvenlik önlemlerini almadan yolculuğa devam ettiğini belirledi. Ekipler tarafından otobüs firmasına, yolcu güvenliğini sağlamamaktan 21 bin 333 lira idari para cezası kesildi.

Diğer Haberler

  1. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  2. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  3. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  4. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  5. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  6. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  7. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  8. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  9. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  10. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi

© Copyright 2026

DHA