Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İzmit Körfezi'ne 6 bin balık bırakıldı

İzmit Körfezi'nde balık çeşitliliğinin artırılması projesi kapsamında 6 bin levrek, çipura ve kalkan denize bırakıldı.

ABONE OL
Dinçer AKBİR/ İZMİT (Kocaeli), (DHA)-

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Tarım ve Orman Bakanlığı ve Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar Genel Müdürlüğü ortaklığında 2017 yılından beri sürdürülen 'Balıklandırma Projesi' devam ediyor. Projenin başlangıcından bu yana 30 bin balık, İzmit Körfezi'ne bırakıldı. Karamürsel ilçesindeki Ereğli sahilinde bugün düzenlenen törenle ise toplam 6 bin levrek, çipura ve kalkan denize bırakıldı. Balıkların su altına bırakıldığı anlar, su altı dronu ile görüntülendi. Balıkların çoğuna yerleştirilen mikroçipler sayesinde bilim insanları, denizdeki davranışlarını ve üreme alışkanlıklarını takip ederek araştırmalar yapacak.




Diğer Haberler

  1. Ağrı’da 13 yıl önce kaybolan kişinin öldürüldüğü saptandı: 5 tutuklama
  2. İzmir’de Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü gözaltında
  3. Ankara Valiliği NATO Zirvesi kapsamında alınan güvenlik önlemleri ile ilgili açıklama yaptı
  4. 3 yıl önce kayıtlara ‘intihar vakası’ olarak geçen Türkan’ın ölümüyle ilgili 2 tutuklama
  5. Kubilay Kaan Kundakçı'nın babası: Zuhal Kalaycıoğlu'nun ev hapsi muhtemelen çocuğundan dolayı kaldırıldı
  6. Bakanlık: Gaziantep Havalimanında iniş takımı arıza yapan uçaktaki yolcular tahliye edildi
  7. Eskişehir’de pompalı tüfekli saldırıya 2 tutuklama
  8. Kokudan rahatsız olan komşuların ihbarıyla cansız bedeni bulundu
  9. 81 ile 'Organize Suç Örgütleri ile Mücadele' genelgesi
  10. Aydın'da zeytinlik yangını

© Copyright 2026

DHA