Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kadıköy'de motosiklet sürücülerine yapılan denetimde ceza yağdı

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipleri tarafından Kadıköy'de motosiklet sürücülerine yönelik yapılan denetimde 32 motosiklet sürücüsüne 35 bin 770 lira ceza yazıldı.

ABONE OL
Murat KORKMAZ/İSTANBUL, (DHA)

Kadıköy'de motosiklet ve elektrikli bisiklet sürücülerine yönelik denetim yapıldı. Söğütlüçeşme Caddesi'ndeki denetimlerde, motosiklet ve elektrikli bisikletlerin yaya yollarında  kullanılması, kask kullanımı, yaya ve trafik güvenliği açısından yapılan ihlaller kontrol edildi.

Kural ihlali yapan 32 motosiklet sürücüsüne toplamda 35 bin 770 lira ceza yazılırken ehliyetsiz sürücülerin kullandığı 3 motosiklet ise bağlanarak otoparka çekildi. Denetimlerde, sürücülere kask, eldiven ve koruyucu ekipman takmaları konularında uyarılarda bulundu.

Diğer Haberler

  1. Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
  2. Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
  3. Gurbetçi cinayeti davasında sanığın kızı bıçak çizimini reddetti
  4. Muğla’da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü, 3 yaralı
  5. İzmir’de 20 metre derinliğindeki kuyuya düştü, yaralı kurtarıldı
  6. Yol kenarında tabancayla vurulmuş halde bulundu
  7. 1 kişinin öldüğü kazada belediye otobüsüyle çarpışan hafif ticari araç sürücüsü tutuklandı
  8. Yasa dışı bahis operasyonunda adliyeye sevk edilen 11 şüpheli serbest bırakıldı
  9. Trafik tartışmasında darbedilen kişi hastanede öldü; 2 gözaltı
  10. NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara’da buluşacak

© Copyright 2026

DHA