Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Kaldırım işgali' uyarısına kızdı, sebze- meyveleri yola döktü

Erzurum'da, zabıta memurlarının kaldırım işgali nedeniyle yaptığı uyarıya sinirlenen manav Abdurrahman Koçyiğit (51), kasalardaki sebze ve meyveleri yola döktü. Koçyiğit'i, polis ekipleri durdurdu.

ABONE OL
Oktay POLAT/ ERZURUM, (DHA)

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapılan kaldırım işgali şikayeti üzerine zabıta ekipleri, Palandöken ilçesine bağlı Yunus Emre Mahallesi Kayakyolu Caddesi'nde denetim gerçekleştirdi. Zabıta memurlarına, polis ekipleri de eşlik etti. Kaldırımı işgal ettiği gerekçesiyle CİMER'e şikayet edilen manav Abdurrahman Koçyiğit'i uyaran ekipler, kasaları kaldırmasını istedi. Zabıta memurlarına sinirlenen Koçyiğit de kaldırımdaki sebze ve meyveyi yola döktü. Koçyiğit'i polis ekipleri sakinleştirirken, temizlik işçileri de yola dökülen sebze ve meyveleri topladı.

Diğer Haberler

  1. Bakırköy'de hafif ticari araç ile otomobil çarpıştı: 5 yaralı
  2. Şırnak’ta 3’üncü kattan düşen çocuk ağır yaralandı
  3. Ankara’da terör örgütlerine yönelik yürütülen operasyonda 103 tutuklama
  4. Manisa’da çalınan 6 motosiklet 90 güvenlik kamerası incelenerek bulundu: 3 gözaltı
  5. Edirne’de katı atık bertaraf tesisinde yangın
  6. Çanakkale'de evlilik vaadiyle bir kişiyi 800 bin TL dolandıran kadın yakalandı
  7. Van Gölü'ne düşen otomobilin sürücüsü yaralı kurtarıldı
  8. Batman'da yolcu minibüsü ile para nakil minibüsü çarpıştı: 15 yaralı
  9. Çırağa kompresörle şiddet uygulayıp ölümüne neden olan sanığa müebbet hapis talebi
  10. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada

© Copyright 2026

DHA