Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kamu binalarında 5 yılda 2,6 milyar lira tasarruf sağlandı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, kamu binalarında son 5 yılda 2,6 milyar TL'lik kaynak tasarrufu sağlandığını açıkladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakanlığın sanal medya hesabından yapılan açıklamada, "Enerjideki en büyük yerli kaynağımız verimlilik. Kamu binalarımızda son 5 yılda 2,6 milyar TL'lik kaynak tasarrufu sağladık. Bu sayede israfı önlüyor, enerjimize ve geleceğimize sahip çıkıyoruz" denildi.

Diğer Haberler

  1. İBB'ye yönelik 'Yolsuzluk' davasında 55’inci duruşma
  2. DSİ, barajların aktif doluluk oranlarını günlük paylaşacak
  3. İki mahalleyi bağlayan yol kapandı, mahalleli tepki gösterdi
  4. Bakan Gürlek: 2 kayıp dosyasında yeni deliller bulundu ve adli işlem yapıldı
  5. İstanbul merkezli 9 ilde vergi kaçakçılığı operasyonu: 27 gözaltı
  6. Kendini 'Genel Başkan' olarak tanıtıp denetim yapan kişinin de aralarında olduğu 6 şüpheli gözaltında
  7. Ankara'da terör örgütlerine operasyon: 209 gözaltı
  8. Adalar Belediyesi'ne 'rüşvet' soruşturması; Başkan Akpolat dahil 35 şüpheli tutuklandı
  9. Evde sağlık ve palyatif bakım hizmetlerinin sunumu ve koordinasyonuna ilişkin yönetmelik Resmi Gazete’de
  10. Bursa'da otomobille çarpışan motosikletin sürücüsü yaralandı

© Copyright 2026

DHA