Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kantinden tavuk yiyen 14 öğrenci hastanelik oldu

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde kantinden tavuk yiyen 14 lise öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
Erol POLAT/GEBZE(Kocaeli), (DHA)-

Tatlıkuyu Mahallesi'nde özel bir lisede eğitim gören 14 öğrenci, dün okul kantininde yedikleri tavuğun ardından mide bulantısı ve kusma şikayeti yaşadı. Öğrenciler, durumu öğretmenlerine bildirirken; ihbarla okula sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. 14 öğrenci, sağlık ekipleri tarafından ilçedeki farklı hastanelere kaldırıldı. Öğrencilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Diğer yandan Gebze Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri, kantinde satılan tavuktan incelemek üzere numune aldı. Olayla ilgili inceleme sürüyor.

Diğer Haberler

  1. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  2. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  3. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğu için arama çalışmaları sürüyor
  4. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  5. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  6. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  7. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  8. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  9. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  10. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor

© Copyright 2026

DHA