Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kombi alırken nelere dikkat edilmeli?

Şikayetvar, tüketicilerin kombi arayışlarının hız kazanmasıyla kombi satın alımında dikkat edilmesi gerekenleri ve en çok şikayet edilen konuları derledi. Şikayetvar verilerine göre 2019’un Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs, Haziran, Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim aylarıyla 2020’nin aynı dönemi karşılaştırıldığında kombi sektöründe şikayet artış oranı yüzde 27’lere ulaştığını belirtti.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Kış ayında tüm tüketicilerin en büyük harcama kalemlerinden birini doğalgaz faturaları olurken, kombi markaların odaklandığı konuysa enerji tasarrufu olduğuna dikkat çeken Şikayetvar, doğru kombi seçimiyle ilgili açıklama yaptı.

Şikayetvar tarafından yazılı yapılan açıklamada, “Kombi kullanıcılarının satın alma sürecinde ürünün yüksek tasarruflu ve uzun ömürlü olması, markanın güvenilirliği, kombi alanındaki uzmanlığı ve yaygın servis ağının olması ön plana çıkıyor. Kombinin boyutu, sessiz çalışması, kolay kullanımı ve garanti süreleri de tercih edilmesinde belirleyici oluyor” dendi.

“KOMBİYLE İLGİLİ ŞİKAYETLER EN ÇOK OCAK VE ŞUBAT AYLARINDA GELİYOR”

Verilere göre, 2019’un Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs, Haziran, Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim aylarıyla 2020’nin aynı dönemi karşılaştırıldığında kombi sektöründe şikayet artış oranı yüzde 27 artış gösterdi. Çalışmaya göre kombiyle ilgili şikayetler en çok Ocak ve Şubat aylarında geldiğini belirten Şikayetvar, yaz dönemindeyse bu sayının azaldığı belirtti.

“ŞİKAYETVAR’I ZİYARET ORANI YÜZDE 155 ARTTI”

Bir önceki yılın aynı dönemine oranla 2020’nin Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs, Haziran, Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim aylarında kombi satın alma tercihini belirlemek için Şikayetvar’ı ziyaret edenlerin oranında yüzde 155’lik bir artış gerçekleştiğini vurgulayan Şikayetvar, Kombiyle (kombiyle) ilgili toplam 293 bin 178 kişi Şikayetvar’ı ziyaret ettiğini söyledi.

KOMBİLERLE İLGİLİ ŞİKAYETLER:

"Kombi tamiratında servislerin garanti şartlarını göz ardı etmesi, uymaması ve arızaları garanti kapsamında değerlendirmemesi,

Kombi kurulumunda, bakımında servislerin haksız ve fazla ücret talep etmesi,

Kombiden sıcak su gelmemesi,

Servisin gelmemesi, randevu saatine uymaması,

Kombinin su akıtması,

Kombinin gürültülü çalışması,

Yedek parça için uzun süre bekletilmesi,

Garanti süresinin uzatılmasında vaat edilen şartların kombi bozulunca uygulanmaması,

Firmanın adı kullanılarak açılan sahte servislerin müşterileri mağdur etmesi ve firmalarının bunu önleyememesi,

Kombi arızalarının defalarca tekrar etmesine ve arızanın çözülmemesine rağmen değişim veya iadenin yapılmaması."

Diğer Haberler

  1. Otomobil ile çarpışan ambulans devrildi; 3 sağlık personeli yaralı
  2. Tartıştığı ağabeyini bıçaklayarak öldürdü
  3. Hakkari'de hafif ticari araç Zap Suyuna yuvarlandı; 1 yaralı
  4. BUDO'nun 1 Ocak'taki 2 seferi iptal edildi
  5. Malatya'da milyonluk yarış tayları çiftlikten kaçtı; 8'i öldü, bazıları kayıp
  6. İstanbul Valiliği'nden kar yağışı uyarısı
  7. 11'inci Yargı Paketi’nin yürürlüğe girmesiyle Ankara’da cezaevlerinde tahliyeler başladı
  8. Boru döşemesi yapılan kanalda toprak kayması; 3 yaralı
  9. TIR’la çarpışan traktörün sürücüsü ağır yaralandı
  10. Pegasus 8 uçağın maliyetinin finansal kiralama yöntemiyle sağlanacağını duyurdu

© Copyright 2025

DHA