Konya'da orman yangını kontrol altına alındı
Konya'nın Hadim ilçesinde meyve bahçesinde çıkan yangın, ormana sıçradı. Bölgeye sevk edilen ekiplerin müdahalesi sonucu yangın kontrol altına alındı.
Hadim ilçesi Küplüce Mahallesi'nde meyve bahçesinde saat 15.00 sıralarında çıkan yangın, ormana sıçradı.
Mahallelinin ihbarı üzerine bölgeye Orman Bölge Müdürlüğü ekipleriyle Büyükşehir Belediyesine bağlı itfaiye ekipleri, arazözler, su tankerleri, iş makineleri ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Yangına havadan müdahale için de helikopter talep edildi.
Hadim Belediye Başkanı Ahmet Hadimioğlu, ''Orman yangını büyümek üzere ve ekipler yönlendirildi. Orman Bölge Müdürlüğü, Büyükşehir Belediyesi, Karayolları ekipleri, Ermenek Belediyesi ekipleri hepsi yönlendirildi ve kontrol altına alınmaya başlandı'' dedi.
İtfaiye ekiplerinin yangına müdahalesi sürüyor.
KONTROL ALTINA ALINDI; 2,5 HEKTARLIK ALAN KÜL OLDU
Konya'nın Hadim ilçesi Küplüce Mahallesi'nde meyve bahçesinde çıkan yangının, ormana sıçramasıyla bölgeye başta Orman Bölge Müdürlüğü olmak üzere çok sayıda ekip sevk edildi.
Havadan helikopterle yapılan müdahaleyle birlikte yangın kısa sürede kontrol altına alındı. 1 hektarı zirai alan olmak üzere 2.5 hektarlık alan kül oldu. Ekipler, soğutma çalışmalarını sürdürürken, jandarma da yangının çıkış nedenini araştırıyor.