Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kuyucak ve Nazilli'de şap karantinası

Aydın'ın Kuyucak ve Nazilli ilçelerinde şap hastalığı nedeniyle 27 mahalle karantinaya alındı.

ABONE OL
Melek FIRAT/AYDIN, (DHA)-

Çobanisa Mahallesi'nde şap hastalığı görüldü. Hastalık nedeniyle Kuyucak ve Nazilli'ye bağlı 27 Mahalle karantinaya alındı, hayvan giriş-çıkışı yasaklandı. Kuyucak İlçe Tarım Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "İlçemiz Çobanisa Mahallesi'nde Şap hastalığı çıkmış olup, hastalıkla mücadele kapsamında Çobanisa, Çamdibi,Karapınar, Başaran, Azizabat, Horsunlu, İğdecik, Pamukören, Yöre, Pamucak, Kayran, Beşeylül ve Merkez mahallelerinde sığır, koyun ve keçi cinsi hayvanların giriş-çıkışı yasaklanmıştır. Bu yasağa uymayanlar hakkında 5996 sayılı kanun gereği yasal işlem uygulanacaktır. Yetiştiricilerimize ve hayvan alım-satımı yapan vatandaşlara duyurulur" denildi.

Karantina, son hasta hayvan iyileştikten 30 gün sonra kaldırılacak.

Diğer Haberler

  1. Van Barosu, Rojin Kabaiş dosyasından çekildi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. Muhittin Böcek: Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon avro destek istedi
  4. Bakırköy Çırpıcı Deresi’nde toplu balık ölümleri, kötü kokuya neden oldu
  5. İZBETON'a yönelik soruşturmada 7 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı
  6. Silivri'de servis minibüsünün devrildiği kazada hayatını kaybedenlerin cenazeleri ailelerine teslim edildi
  7. Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ve 2 şüpheli adliyede
  8. Evinin önünde beklerken, kavgada ateşlenen silahla başından vuruldu: 2 gözaltı
  9. Sarıyer’de metruk binalara dronlu denetim: 24 bina arandı 734 kişinin sorgusu yapıldı
  10. Sakarya sahillerinde denize girmek yasaklandı

© Copyright 2026

DHA