Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Lise öğrencisi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Eskişehir'in Tepebaşı ilçesinde lise öğrencisi, dışarıda yediği yemeğin ardından okulda rahatsızlanarak zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
ESKİŞEHİR,(DHA)-

Tepebaşı ilçesine bağlı Batıkent Mahallesi'ndeki Şehit Murat Tuzsuz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 9’uncu sınıf öğrencisi E.P. (15), dışarıda yemek yiyip, okula döndü. E.P., bir süre sonra rahatsızlandı. E.P. ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavisinin ardından taburcu edilen E.P.'nin durumunun iyi olduğu belirtildi. Zehirlenme şüphesi ile ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA