Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Malatya'da tekstil fabrikasında 59 işçi yemekten zehirlendi

Malatya'da bir tekstil fabrikasında çalışan 59 işçi yedikleri yemekten zehirlendi.

ABONE OL
Recep BAĞDAT/ MALATYA, (DHA)-

İkinci Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir tekstil fabrikasında çalışan 59 işçi yedikleri öğle yemeğinden zehirlendi. Yemeğin ardından mide bulantısı, kusma ve baş dönmesi şikayetleri görülen işçilerin durumu iletmesi üzerine fabrikaya çok sayıda ambulans sevk edildi. Fabrikaya gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesini yaptığı işçiler, gıda zehirlenmesi teşhisiyle Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Battalgazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanelerde tedavi altına alınan işçilerin durumunun iyi olduğu belirtildi.

Jandarma ekipleri olaya ilişkin inceleme başlattı.

Diğer Haberler

  1. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  2. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  3. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  4. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  5. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  6. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  7. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  8. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  9. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  10. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi

© Copyright 2026

DHA