Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Manisa'da düğün yemeğinden zehirlenen 10 kişi hastanelik oldu

Manisa’nın Akhisar ilçesinde düğün evinde ikram edilen yemekten zehirlendiği değerlendirilen 10 kişi, hastaneye başvurdu.

ABONE OL
Serkan ÖZDEMİR / AKHİSAR (Manisa), (DHA)-

Akhisar’ın Selvili Mahallesi'nde, iddiaya göre düğün yemeğine katılanlardan 10 kişi, verilen yemekten yedikten sonra rahatsızlandı. Mustafa Kirazoğlu Devlet Hastanesi'ne mide ağrısı, ishal ve baş dönmesi şikayetleriyle başvuran 10 kişi, gıda zehirlenmesi tanısıyla tedavi altına alındı. Hastaneye başvuranların ayakta tedavi edildiği, hayati tehlikesi olmadığı öğrenildi.

Polis ve jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA