Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Muğla'da oy vermeye bastonlarıyla geldiler

Muğla'da 814 bin 986 seçmen, saat 08.00'den itibaren sandık başlarına giderek 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için kent genelindeki 2 bin 838 sandıkta oy kullanmaya başladı. Bastonlarıyla oy vermeye gelenlere yakınları ve görevliler yardım etti.

ABONE OL
Cavit AKGÜN / MUĞLA, (DHA) -

Muğla'da 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için 814 bin 986 seçmen kent genelindeki 2 bin 838 sandıkta saat 08.00'den itibaren oy kullanmaya başladı. Abide-Hasan Nuri Öncüer Huzurevi sakinleri, minibüsle oy kullanacakları Cumhuriyet Ortaokulu'na getirildi. Yaşlıların bastonlarla oy kullanmaya gelmesi dikkat çekti. Huzurevi sakinlerinin yanı sıra yaşlı vatandaşlar, görevliler ile yakınlarının yardımıyla oylarını kullandı. Muğla'da en fazla seçmen ve sandığın yer aldığı ilçe Bodrum oldu. 152 bin 363 kayıtlı seçmenin bulunduğu ilçede, 462 sandık kuruldu. 30 sandık ve 8 bin 500 seçmenin bulunduğu Kavaklıdere ise en az sandık ve seçmen sayısının bulunduğu ilçe oldu.





Diğer Haberler

  1. Ağrı’da 13 yıl önce kaybolan kişinin öldürüldüğü saptandı: 5 tutuklama
  2. İzmir’de Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü gözaltında
  3. Ankara Valiliği NATO Zirvesi kapsamında alınan güvenlik önlemleri ile ilgili açıklama yaptı
  4. 3 yıl önce kayıtlara ‘intihar vakası’ olarak geçen Türkan’ın ölümüyle ilgili 2 tutuklama
  5. Kubilay Kaan Kundakçı'nın babası: Zuhal Kalaycıoğlu'nun ev hapsi muhtemelen çocuğundan dolayı kaldırıldı
  6. Bakanlık: Gaziantep Havalimanında iniş takımı arıza yapan uçaktaki yolcular tahliye edildi
  7. Eskişehir’de pompalı tüfekli saldırıya 2 tutuklama
  8. Kokudan rahatsız olan komşuların ihbarıyla cansız bedeni bulundu
  9. 81 ile 'Organize Suç Örgütleri ile Mücadele' genelgesi
  10. Aydın'da zeytinlik yangını

© Copyright 2026

DHA