Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Navigasyonla geldiği yolda trafiği felç eden TIR şoförü: Konumdaki o kadın beni getirdi

Hatay'ın İskenderun ilçesinde navigasyondan yol takibi ile girdiği hastane yolunda trafiği altüst eden TIR’ın şoförü, tepki gösteren diğer sürücülere "Konumdaki o kadın beni getirdi" dedi.

ABONE OL
Ufuk AKTUĞ/İSKENDERUN (Hatay), (DHA)-

İskenderun'da bir TIR şoförü, iddiaya göre, navigasyondan yol takibi yaptığı sırada yanlışlıkla İskenderun Devlet Hastanesi yoluna girdi. Hastane önünde yapılan parklardan dolayı dönüş almakta güçlük çeken şoför, metrelerce kuyruk oluşmasına neden oldu. Hastaneye ulaşmaya çalışan ambulanslar ve vatandaşlar uzun süre hareket edemedi. Polis ekipleri trafik akışını sağlamak için yoğun çaba gösterdi. Diğer sürücülerin tepki götürdüğü TIR şoförü, "Konumdaki o kadın beni getirdi" diyerek kendini savundu. Polislerin uzun uğraşları sonucu TIR'ın yoldan çıkartılmasıyla trafik normal akışına döndü.


Diğer Haberler

  1. Kütahya’da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
  2. Kocaeli merkezli 4 ilde fuhuş operasyonu: 14 tutuklama
  3. Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
  4. Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği Resmi Gazete’de
  5. Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri yerinde inceledi
  6. MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
  7. Terör örgütlerinin deşifre edilmesine yönelik yapılan operasyonlarda 178 şüpheli tutuklandı
  8. NATO Zirvesi süresince Ankara’da uygulanacak ulaşım ve trafik düzenlemeleri açıklandı
  9. Ankara'da 9 ton bozuk süt ve süt ürünü ele geçirildi
  10. Niğde'de gölete düşen 16 yaşındaki Gökçe, hayatını kaybetti

© Copyright 2026

DHA