Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Niğde’de 30 kişi, seyyar sandıkta oy kullandı

Niğde'de fiziksel durumundan dolayı oy kullanmaya gidemeyen 30 kişi, İl Seçim Kurulu tarafından oluşturulan seyyar sandıkta vatandaşlık görevini yerine getirdi.

ABONE OL
Adnan ÇELEBİ/NİĞDE, (DHA)

Sandığa gidemeyecek durumda olan 30 hasta için oluşturulan aralarında sandık kurul başkanı ve üyeleri ile siyasi parti temsilcilerinin bulunduğu ekip, hastaları evlerinde ziyaret etti. Evlerinde oy kullanan seçmen, bu uygulamayla oy verebilmenin mutluluğunu yaşadı, yetkililere teşekkür etti.

İlhanlı Mahallesi'nde oturan Havva Şenbaş (67) ve Arif Yıldız (58) da görevlilerin getirdiği 8801 numaralı sandıkta oyunu kullandı. Arif Yıldız, seçimlerin hayırlı olması dileyerek görevlilere teşekkür etti. 

 

 

 

Diğer Haberler

  1. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  2. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  3. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  4. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  5. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  6. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  7. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  8. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  9. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 5’inci gününde
  10. Eyüp’ün ölümüne ilişkin davanın sanığı: Amacım onunla oyun oynamaktı

© Copyright 2026

DHA