Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Öldürdüğü bacağını ısıran yılan ile hastaneye gitti

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde Ahmet K. (54) kaldığı çadırda sol bacağını ısıran yılanı öldürüp poşete koyduktan sonra hastaneye gitti. Ahmet K’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

ABONE OL
Yavuz YILMAZ/İNEGÖL (Bursa), (DHA)-

Olay, Yenişehir ilçesi Karasıl Mahallesi’nde mevsimlik işçilerin kaldığı çadırlarda meydana geldi. Ahmet K., çadırına 1,5 metre boyundaki boz yılanı görerek çıkarmak istedi. Bu sırada yılan, Ahmet K.’yi sol bacağından ısırdı. Yanında bulunan çapa ile yılanı öldüren Ahmet K., onu koyduğu poşetle hem incelenmesi hem de kendi tedavisi için İnegöl Devlet Hastanesi’ne gitti. Yılanın zehirsiz olduğu belirtildi. Burada tedavi altına alınan Ahmet K.’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Haberler

  1. Taksim'den Ayasofya'ya Geleneksel Sünnet Şöleni etkinliği
  2. SSB ve YÖK'ten 'kuantum teknolojileri' iş birliği
  3. Serinlemek için girdiği çayda kaybolan Ömer'in cansız bedenine ulaşıldı
  4. Lüks sitedeki aidat krizi yargıya taşındı
  5. Ödüllü keman sanatçısı Laçin'in ölümüne neden olan sürücünün cezası onandı, serbest kaldı
  6. Sinan Ateş cinayeti ana davasından ayrılan davada, adli kontrol tedbirlerinin devamı kararı
  7. Van Gölü'nden 2 milyon 100 bin metreküp dip çamuru çıkarıldı
  8. Kırıkkale'de imha tesisindeki patlamada ölenler toprağa verildi
  9. Marmaris'te çarşı esnafı, belediyeyi protesto etti
  10. Manisa'da orman yangını

© Copyright 2026

DHA