Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ölmek üzere olan 2 yavru köpeğe polis memuru sahip çıktı

Mardin'in Derik ilçesinde polis memuru Ramazan Güzel, evinin önünde bulduğu yeni doğun 2 köpeğe sahip çıktı. Yavruları evine alıp, besleyen Güzel, "Soğuktan ölmek üzereydiler, titriyorlardı" dedi.

ABONE OL
Emrullah KARAKAŞ/DERİK (Mardin), (DHA)-

İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru Ramazan Güzel, Bahçelievler Mahallesi'ndeki evinin önünde sesleri duyunca kapıya çıktı. Kaldırım kenarında yeni doğmuş köpek bulan Güzel, 1 saat sonra yine benzer sesler duydu. Çevrede arama yapıp, bu kez 2'nci köpeği bulan Güzel, evine getirdiği yavruları saç kurutma makinesi ile ısıttı, ardından kedi sütü ile besledi. Ramazan Güzel, "İlkini eve götürdüm, kuruttum, mama verdim ve kendine geldi. Sonra bu ikincinin sesini duyunca yine dışarı çıktım. İnşallah ikisi de yaşayacak. Annelerini de bulsak daha iyi olurdu. Bu hayvanları atıp gidenler, insanlıktan nasip almamışlar. Soğuktan ölmek üzereydiler, titriyorlardı. Çok şanslılar, benim evde kedim var. Kedi sütü de var, bir süre evde besleyeceğim" dedi.





Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA