Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ölümünden 11 yıl sonra toprağa verildi

Bedenini doktor adaylarının eğitimi için Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Tıp Fakültesi'ne bağışlayan emekli astsubay Fehmettin Saymaz, 11 yıl sonra törenle Balıkesir'in Ayvalık ilçesinde toprağa verildi.

ABONE OL
Kadri KAYA/AYVALIK (Balıkesir), (DHA)-

Bursa'da yaşayan emekli astsubay Fehmettin Saymaz, 2013 yılında hayatını kaybetti. Saymaz'ın bedeni, vasiyeti üzerine doktor adaylarının eğitimlerine katkıda bulunmak amacıyla kadavra olarak kullanıldı. Saymaz'ın bedeni, 11 yılın ardından ailesinin talebi üzerine, defnedilmek üzere kardeşi Ergin Saymaz (65), kızları Çiğdem Saymaz Narlı (56) ve Semra Kama'ya (58) törenle teslim edildi. Kızının yaşadığı Ayvalık'a getirilen Saymaz, ilçe mezarlığında ailesi, yakınları, Büro Emekçileri Sendikası Balıkesir Şubesi yönetici ve üyeleri, Ayvalık Adliyesi çalışanları, öğretmenler ve bölge halkının katıldığı törenin ardından toprağa verildi.



Diğer Haberler

  1. Tartıştığı sürücüye hakaretten para cezası alan kadın doktorun avukatı: Görüntü fenomen olmak için paylaşıldı
  2. Hayvanlarını otlatmaya götürmüştü, kırsalda cansız bedeni bulundu
  3. Ankara'da NATO Zirvesi öncesi güvenlik önlemleri artırıldı
  4. Sarıyer'de 2 aydır çatısı olmayan apartmanda yaşıyorlar: Geçen yıl yaptırdık; yanan çatının parasını ödüyoruz
  5. İstanbul Boğazı'ndan 350 metrelik sondaj platform iskelesi geçiş yapıyor
  6. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  7. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  8. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  9. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  10. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti

© Copyright 2026

DHA