Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ordu'da otomobil iş yerine girdi: 2 yaralı

Ordu'nun Fatsa ilçesinde otomobilin iş yerine girdiği kazada, Görkem Candan’ın (23) ve Muhammet Ali Ömeroğlu (51) yaralandı.

ABONE OL
Dursun Mehmet ŞAHİN/FATSA (Ordu), (DHA)

Kaza, saat 01.30 sıralarında Sahil Caddesi’nde meydana geldi. Ünye yönüne giderken Görkem Candan’ın kontrolünü yitirdiği 55 JJ 755 plakalı otomobil, önce yolun sağındaki dolmuş durağındaki demir dubaya çarptı. Savrulan otomobil trafik levhasına çarptıktan sonra bir iş yerine girerek içerideki Muhammet Ali Ömeroğlu’na çarptı. Yerinden kopan duba da park halindeki 52 ES 052 plakalı otomobilin arka kısmına zarar verdi.

Kazada, sürücü Candan ve Ömeroğlu yaralandı. İhbar üzerine kaza yerine sağlık ekibi sevk edildi. 2 yaralı ambulanslarla Fatsa Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Sürücü Görkem Candan’ın hayati tehlikesinin bulunduğu belirtildi.

Kazaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında Vahap Canbay: 'Sizi bir daha burada görmeyeceğim dedi silahı doğrulttu'
  2. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 4’üncü gününde
  3. Diyarbakır’da 8 yıl önce kapanan dosyada 'töre cinayeti' iddiasıyla 1 tutuklama
  4. Bursa'da sulama kanalında erkek cesedi bulundu
  5. Eyüpsultan'da pastanedeki gaz kaçağından 6 çalışan etkilendi; 4 katlı bina tahliye edildi
  6. 'Şapkalılar' suç örgütüne operasyon: 4'ü avukat 24 şüpheli adliyeye sevk edildi
  7. Piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü
  8. Anne-babasının yağmur suyu giderine düştüğünü ihbar etti, gerçek telefonda ortaya çıktı
  9. Tekstil fabrikasındaki yangının zararı 17 milyon avro
  10. Tanju Özcan’ın şoförü tahliye edildi

© Copyright 2026

DHA