Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Osmaniye’de 6 Şubat depremlerinin ardından 10 sağlık tesisinin açılışı gerçekleştirildi

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, “Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanemiz başta olmak üzere; toplam 10 sağlık tesisimizin resmi açılışını gerçekleştirdik” dedi.

ABONE OL
ANKARA,(DHA)-

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımında, “6 Şubat depremlerinin ilk anından itibaren gösterdiğimiz dayanışmayı şimdi kalıcı eserlerle taçlandırıyoruz. 900 yataklı Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanemiz başta olmak üzere; Düziçi, Bahçe, Toprakkale, Hasanbeyli ve Sumbas ilçelerimiz dâhil toplam 10 sağlık tesisimizin resmi açılışını gerçekleştirdik. Daha güçlü hastaneler ve daha erişilebilir sağlık hizmetlerimizle, her koşulda vatandaşının yanında olan bir sağlık sistemi için çalışmaya devam ediyoruz. Osmaniye'mize ve tüm hemşerilerimize hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  2. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  3. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem
  4. Annesiyle tartışıp kendisini kilitlediği odayı ateşe verdi, kapı kırılarak kurtarıldı
  5. DMM: 'Trafik radar sistemlerinin özelleştirileceği ve özel şirketlerin ceza keseceği' iddiası gerçek dışı
  6. Van Barosu, Rojin Kabaiş dosyasından çekildi
  7. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören düzenlendi
  8. Muhittin Böcek: Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon avro destek istedi
  9. Bakırköy Çırpıcı Deresi’nde toplu balık ölümleri, kötü kokuya neden oldu
  10. İZBETON'a yönelik soruşturmada 7 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı

© Copyright 2026

DHA