Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Osmaniye'de aynı aileden 7 kişi yedikleri tavuktan zehirlendi

Osmaniye'de aynı aileden 7 kişi, yedikleri tavuktan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Tedaviye alınan 7 kişinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

ABONE OL
İbrahim EMÜL/ OSMANİYE (DHA)-

Olay, akşam saatlerinde Mevlana Mahallesi'nde meydana geldi. Tavuk yedikten sonra kusma ve ateş şikayeti baş gösteren aynı aileden 7 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Gıda zehirlenmesi teşhisiyle tedaviye alınan 7 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
  2. Emine Erdoğan'dan 'Su Verimliliği Seferberliği' paylaşımı
  3. Adıyaman'da iş yerleri ve yürüyüş yolları su altında kaldı
  4. Hastaneden birliğine dönerken kazada öldü
  5. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 3 şüpheli daha yakalandı; gözaltı sayısı 8'e yükseldi
  6. İBB'ye yönelik 'Yolsuzluk' davasında 56’ncı duruşma
  7. Kırmızı bültenle aranan şüpheli Bodrum'da operasyonla yakalandı
  8. Tartıştığı sürücüye hakaretten para cezası alan kadın doktorun avukatı: Görüntü fenomen olmak için paylaşıldı
  9. Hayvanlarını otlatmaya götürmüştü, kırsalda cansız bedeni bulundu
  10. Ankara'da NATO Zirvesi öncesi güvenlik önlemleri artırıldı

© Copyright 2026

DHA