Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Otogarda rahatsızlanan İranlının midesinde 890 gram uyuşturucu çıktı

Van'dan Ankara'ya gelen ve otogarda rahatsızlanan İran uyruklu Zadeh Ahmed Narziveh'in midesinden 890 gram metamfetamin çıktı. Şüpheli, hastanedeki tedavisinin ardından gözaltına alındı.

ABONE OL
Fatih POYRAZ/ANKARA, (DHA)

Van'dan otobüs ile Ankara'ya gelen İran uyruklu Zadeh Ahmed Narziveh, Ankara Şehirlerarası Terminal İşletmesi'nde fenalaştı. Zarziveh, çevredekilerin haber vermesiyle gelen 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Ankara Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan Narziveh'in çekilen röntgen filminde midesinde cisim tespit edildi. Ameliyata alınan Zarziveh'in midesinden 2'si patlamış 72 adet kapsül halinde uyuşturucu madde çıkarıldı. Gördükleri manzara halinde şaşkına dönen doktorlar durumu polise bildirdi. Gelen polis ekiplerinin yaptığı incelemede 890 gram uyuşturucu maddenin metamfetamin olduğu belirlendi. Narziveh, 5 gün süren tedavisinin ardından Narkotik Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince gözaltına alınarak emniyete götürüldü. 10 gün önce İstanbul'dan Van'a gittiği ve oradan da Ankara'ya geldiği saptanan şüpheli Narziveh, poliste susma hakkını kullanarak ifade vermedi. Soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Haberler

  1. SSB ve YÖK'ten 'kuantum teknolojileri' iş birliği
  2. Serinlemek için girdiği çayda kaybolan Ömer'in cansız bedenine ulaşıldı
  3. Lüks sitedeki aidat krizi yargıya taşındı
  4. Ödüllü keman sanatçısı Laçin'in ölümüne neden olan sürücünün cezası onandı, serbest kaldı
  5. Sinan Ateş cinayeti ana davasından ayrılan davada, adli kontrol tedbirlerinin devamı kararı
  6. Van Gölü'nden 2 milyon 100 bin metreküp dip çamuru çıkarıldı
  7. Kırıkkale'de imha tesisindeki patlamada ölenler toprağa verildi
  8. Marmaris'te çarşı esnafı, belediyeyi protesto etti
  9. Manisa'da orman yangını
  10. Esenyurt'ta evinin önünde silahlı saldırıya uğrayan kişi hayatını kaybetti

© Copyright 2026

DHA