Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Restoranda yangın çıktı, otelde kalanlar tahliye edildi

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde, restoran kısmında yangın çıkan otelde kalan 15 kişi tahliye edildi, bu sırada 1 kişinin de yaralandığı belirtildi.

ABONE OL
Erol POLAT/GEBZE, (Kocaeli), (DHA)-

İstasyon Mahallesi'ndeki otelin alt katındaki restoranda, saat 11.00 sıralarında yangın çıktı. Otelin üst katındaki odalarda kalan müşterilerin, duman nedeniyle zor anlar yaşadığı belirtildi.

Otelde kalan 15 kişi, itfaiye ekibi tarafından tahliye edildi, bu sırada 1 kişinin ise yaralandığı bildirildi. Sağlık ekipleri tarafından kaldırıldığı hastanede tedaviye alınan yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. İtfaiyecilerin müdahalesiyle söndürülen yangınla ilgili inceleme başlatıldı.



Diğer Haberler

  1. Gurbetçi cinayeti davasında sanığın kızı bıçak çizimini reddetti
  2. Muğla’da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü, 3 yaralı
  3. İzmir’de 20 metre derinliğindeki kuyuya düştü, yaralı kurtarıldı
  4. Yol kenarında tabancayla vurulmuş halde bulundu
  5. 1 kişinin öldüğü kazada belediye otobüsüyle çarpışan hafif ticari araç sürücüsü tutuklandı
  6. Yasa dışı bahis operasyonunda adliyeye sevk edilen 11 şüpheli serbest bırakıldı
  7. Trafik tartışmasında darbedilen kişi hastanede öldü; 2 gözaltı
  8. NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara’da buluşacak
  9. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 6’ncı gününde
  10. 'Kötü muamele' iddiasıyla 16 kişinin tutuklandığı özel bakım merkezi görüntülendi

© Copyright 2026

DHA