Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

RTÜK Başkanı Şahin: Narin ile ilgili yayın yasağını ihlal edenlere en ağır yaptırımlar uygulanacak

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Başkanı Ebubekir Şahin, Diyarbakır'da kaybolan Narin Güran haberleriyle ilgili Diyarbakır 5'inci Sulh Ceza Hakimliği tarafından yayın yasağı kararı alındığını hatırlatarak, "Yayın yasağını ihlal eden kuruluşlara en ağır yaptırımlar uygulanacaktır" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

RTÜK Başkanı Şahin, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Bilindiği üzere kayıp Narin Güran haberleriyle ilgili Diyarbakır 5'inci Sulh Ceza Hakimliğince yayın yasağı kararı alınmıştır. Ancak söz konusu olayla ilgili yeni gelişmeler olmuş ve birçok medya hizmet sağlayıcının bu gelişmelere ilişkin haberler yaparak yayın yasağını ihlal ettiği tespit edilmiştir. Konunun hassasiyetine binaen bütün medya hizmet sağlayıcıların alınan yayın yasağı kararına uygun hareket etmesi gerekmektedir. Aksi taktirde yayın yasağını ihlal eden kuruluşlara en ağır yaptırımlar uygulanacaktır" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
  2. Gurbetçi cinayeti davasında sanığın kızı bıçak çizimini reddetti
  3. Muğla’da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü, 3 yaralı
  4. İzmir’de 20 metre derinliğindeki kuyuya düştü, yaralı kurtarıldı
  5. Yol kenarında tabancayla vurulmuş halde bulundu
  6. 1 kişinin öldüğü kazada belediye otobüsüyle çarpışan hafif ticari araç sürücüsü tutuklandı
  7. Yasa dışı bahis operasyonunda adliyeye sevk edilen 11 şüpheli serbest bırakıldı
  8. Trafik tartışmasında darbedilen kişi hastanede öldü; 2 gözaltı
  9. NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara’da buluşacak
  10. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 6’ncı gününde

© Copyright 2026

DHA