Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Samsun'da sağlıkçılar, şarkı söyleyip moral buldu

Samsunda, koronavirüs ile mücadele veren sağlık çalışanlarının hastane mesailerindeki dinlenme saatinde şarkı söyleyip, dans ederek moral bulduğu görüntüler, sosyal medyada ilgi odağı oldu.

ABONE OL
Miraç ŞENTÜRK- Hakan AKGÜN/SAMSUN, (DHA)

Kente, Gazi Devlet Hastanesi'nde görev yapan sağlık çalışanları, Kovid- 19 salgınıyla mücadele ederken morallerini de yüksek tutmaya çalışıyor. Koronavirüsle mücadelede en ağır yükü taşıyan, gece- gündüz fedakarca hizmet veren sağlık çalışanları, yoğun mesailerindeki dinlenme saatinde müzik ve tahta kaşık eşliğinde şarkı söyleyip, dans etti. Renkli görüntülere sahne olan bu anlar da, hastanedekilerce cep telefonu kamerasıyla kayda alındı. Sağlıkçıların mini resitalle stres attığı görüntüler, paylaşıldığı sosyal medyada binlerce takipçinin beğenisi toplayıp, ilgi odağı oldu.

Diğer Haberler

  1. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  2. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem
  3. Annesiyle tartışıp kendisini kilitlediği odayı ateşe verdi, kapı kırılarak kurtarıldı
  4. DMM: 'Trafik radar sistemlerinin özelleştirileceği ve özel şirketlerin ceza keseceği' iddiası gerçek dışı
  5. Van Barosu, Rojin Kabaiş dosyasından çekildi
  6. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören düzenlendi
  7. Muhittin Böcek: Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon avro destek istedi
  8. Bakırköy Çırpıcı Deresi’nde toplu balık ölümleri, kötü kokuya neden oldu
  9. İZBETON'a yönelik soruşturmada 7 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı
  10. Silivri'de servis minibüsünün devrildiği kazada hayatını kaybedenlerin cenazeleri ailelerine teslim edildi

© Copyright 2026

DHA