Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Şanlıurfa'da 3 kız öğrenci kolaya zehir katıp intihara kalkıştı

Şanlıurfa’nın Hilvan ilçesinde, liseli 3 kız öğrenci, okulun tuvaletinde kolaya kattıkları fare zehrini içti. Öğrenciler hastanede tedaviye alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

ABONE OL
Ali LEYLAK/ŞANLIURFA, (DHA)- 

Olay, dün öğle saatlerinde Bağlar Mahallesi'ndeki Kız Teknik ve Anadolu Lisesinde meydana geldi. İddiaya göre, lise öğrencileri Z.C.(15), M. K. (15) ile H. Ö. (18) marketten aldıkları kolayla birlikte okulun tuvaletine girdi. İddiaya göre, 3 öğrenci burada fare zehri kattıkları kolayı içerek sınıflarına girdi. Bir süre sonra sınıfta kusmaya başlayan 3 kız öğrenciyi fark eden arkadaşları durumu okul idaresine bildirdi. Okula çağırılan sağlık ekiplerince Hilvan Devlet Hastanesi'ne kaldırılan kız öğrencilerin mideleri yıkandı. Kız öğrenciler müşahede altında tutulurken, olayla ilgili başlatılan soruşturma kapsamında polis ekipleri 3 kızın neden intihara kalkıştığı yönünde ailelerinin ifadesine başvurdu. Yaşanan olayın ardından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü idari, savcılık ise adli soruşturma başlattı.

Diğer Haberler

  1. Kütahya’da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
  2. Kocaeli merkezli 4 ilde fuhuş operasyonu: 14 tutuklama
  3. Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
  4. Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği Resmi Gazete’de
  5. Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri yerinde inceledi
  6. MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
  7. Terör örgütlerinin deşifre edilmesine yönelik yapılan operasyonlarda 178 şüpheli tutuklandı
  8. NATO Zirvesi süresince Ankara’da uygulanacak ulaşım ve trafik düzenlemeleri açıklandı
  9. Ankara'da 9 ton bozuk süt ve süt ürünü ele geçirildi
  10. Niğde'de gölete düşen 16 yaşındaki Gökçe, hayatını kaybetti

© Copyright 2026

DHA