Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sarıyer'de otomobil yaklaşık 15 metre derinliğindeki ormanlık alana düştü

Sarıyer'de sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil ağaçlık alana yuvarlandı. Sürücü, kazadan yara almadan kurtulurken otomobil ekipler tarafından ormandan kaldırıldı.

ABONE OL
Hasan YILDIRIM- Serap TÜRKOĞLU / İSTANBUL, (DHA)-

Kaza, Büyükdere Caddesi Derbent mevkiinde saat 15.30 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sarıyer'den Beşiktaş istikametine giden Ozan Ö., yağmur nedeniyle kullandığı otomobilin direksiyon hakimiyetini kaybetti.

Otomobil, yaklaşık 15 metre derinlikteki ağaçlık alana düştü. Şans eseri sürücü kazadan yara almadan kurtuldu.

Sürücünün haber vermesi üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Otomobil ekipler tarafından ormanlık alandan çekildi.

Diğer Haberler

  1. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  2. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  3. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  4. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  5. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  6. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  7. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  8. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  9. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  10. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi

© Copyright 2026

DHA