Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Şarköy açıklarında batık gemiye dalıp Türk bayrağı açtılar

Tekirdağ'da Jandarma Teşkilatı'nın kuruluşunun 185'inci yıl dönümünde dalış ekipleri Marmara Denizi'nde batık gemiye dalış yaparak Türk bayrağı açtı.

ABONE OL
Abdullah YALÇIN/TEKİRDAĞ, (DHA)-

Tekirdağ İl Jandarma Komutanlığı dalış ekipleri, teşkilatın 185’inci yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Marmara Denizi'nin Şarköy ilçesi açıklarında 18 metre batık durumdaki gemiye dalış yaptı.

Gemiye ulaşan ekipler, Türk bayrağı açtı.

Karada, denizde ve havada asayişi sağlamak için mesai mefhumu gözetmeksizin görevde olduklarını belirten jandarma ekipleri, denizin dibinde teşkilatın kuruluşunu kutladı.


Diğer Haberler

  1. İstanbul merkezli 9 ilde vergi kaçakçılığı operasyonu: 27 gözaltı
  2. Kendini 'Genel Başkan' olarak tanıtıp denetim yapan kişinin de aralarında olduğu 6 şüpheli gözaltında
  3. Ankara'da terör örgütlerine operasyon: 209 gözaltı
  4. Adalar Belediyesi'ne 'rüşvet' soruşturması; Başkan Akpolat dahil 35 şüpheli tutuklandı
  5. Evde sağlık ve palyatif bakım hizmetlerinin sunumu ve koordinasyonuna ilişkin yönetmelik Resmi Gazete’de
  6. Bursa'da otomobille çarpışan motosikletin sürücüsü yaralandı
  7. Bursa Çevre Yolunda önce TIR, ardından otomobilin çarptığı yaya öldü
  8. Kaldırıma çarpan motosiklet metrelerce savruldu: 1 ölü
  9. Mersin'de çöplük alanda yangın
  10. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 6 şüpheli tutuklandı

© Copyright 2026

DHA