Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi

Bursa’nın İnegöl ilçesinde seyir halindeyken motor kısmından alev alan otomobil, kullanılamaz hale geldi.

ABONE OL
Yavuz YILMAZ/İNEGÖL (Bursa), (DHA)

Bursa-Ankara kara yolunda gece yarısı sıralarında seyir halinde olan Yusuf D. (35) idaresindeki 06 DFV 291 plakalı otomobil, İnegöl ilçesi Şehitler Mahallesi kavşağı mevkiine geldiğinde motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden Yusuf D., aracı yol kenarına park ederek itfaiyeye haber verdi. Kısa sürede büyüyen alevler, otomobili sardı. Gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alındı. Yangında otomobil kullanılamaz hale geldi.

Diğer Haberler

  1. Ağrı’da 2 trafik kazasında 1 kişi öldü, 6 kişi yaralandı
  2. Kadir İnanır memleketi Fatsa’da anıldı
  3. Beyoğlu'nda LGBT gruplarına parti çağrısı yaptığı belirlenen mekan mühürlendi
  4. Şanlıurfa’da otomobil şarampole yuvarlandı; 1 ölü, 4 yaralı
  5. Fatma Şahin, bir maaşını Venezuela'ya bağışladı
  6. Silivri'de sıcak havadan bunalanlar plajlara akın etti
  7. 42 kişinin öldüğü Bad-ı Saba Konutları’na ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında dava açıldı
  8. Yurt dışına kaçmak isteyen FETÖ şüphelileri sınırda yakalandı; 7 gözaltı
  9. MİT, uluslararası uyuşturucu kaçakçısının yerini tespit etti, polis yakaladı
  10. Tarlada çıkan yangında alevler baraka ve konteynerlere sıçradı

© Copyright 2026

DHA