Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Şile'de 21 mahalle karantinaya alındı

Şile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, şap hastalığı nedeniyle 21 mahallenin koruma ve gözetim maksadıyla karantinaya alındığını duyurdu.

ABONE OL
İsa ALMAÇAYIR / İSTANBUL,(DHA)-

Şile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada" Yapılan kontroller sonucu ilçemizde şap hastalığı çıkmış olup koruma ve gözetim bölgesi olarak 21 mahalleye karantina tedbirleri uygulanmıştır. Koruma bölgesi olarak, Tekke, Yazımanayır, Yaylalı mahalleleri, gözetim bölgesi olarak ise, Darlık, Hasanlı, Ağaçdere, Hacıllı, Çemgilli, Yaka, Değirmençayırı, Osmanköy, Sortullu, Göksu, Karabeyli, Karamandere, İmrendere, Ovacık, Yeniköy, Çayırbaşı, Kabakoz, Akçakese mahalleleri olarak belirlenmiştir" ifadeleri yer aldı.

Diğer Haberler

  1. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  2. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  3. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem
  4. Annesiyle tartışıp kendisini kilitlediği odayı ateşe verdi, kapı kırılarak kurtarıldı
  5. DMM: 'Trafik radar sistemlerinin özelleştirileceği ve özel şirketlerin ceza keseceği' iddiası gerçek dışı
  6. Van Barosu, Rojin Kabaiş dosyasından çekildi
  7. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören düzenlendi
  8. Muhittin Böcek: Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon avro destek istedi
  9. Bakırköy Çırpıcı Deresi’nde toplu balık ölümleri, kötü kokuya neden oldu
  10. İZBETON'a yönelik soruşturmada 7 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı

© Copyright 2026

DHA