Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Su sanıp asit içti, öldü

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde su sandığı asidi içen Ahmet İnanç (54), kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

ABONE OL
Hasan BOZBEY/ORHANGAZİ (Bursa), (DHA)-

Olay, dün akşam saatlerinde Orhangazi ilçesine bağlı kırsal Gedelek Mahallesi'nde meydana geldi. Turşuculuk yapan Ahmet İnanç, evinde bulunan şişedeki asidi, su sanarak içti. İnanç'ın fenalaştığını gören ailesi, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla adrese sağlık ekibi sevk edildi. Sağlık ekibinin müdahalesin sonrası İnanç, Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Buradan da Bursa Şehir Hastanesi'ne sevk edilen Ahmet İnanç, doktorların çabasına rağmen kurtarılamadı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü İstanbul'da kutlandı
  2. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  3. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  4. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  5. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  6. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  7. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  8. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  9. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  10. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü

© Copyright 2026

DHA