Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tarsus’ta ormana çok sayıda tavuk ölüsü atıldı

Mersin’in Tarsus ilçesinde ormana yüzlerce tavuk ölüsü atıldı. Çevre sakinleri sağlığı tehdit eden öle tavukların toplanıp, uygun şekilde imha edilmesini istedi.

ABONE OL
Okan ÇALIŞKAN/TARSUS (Mersin), (DHA)-

İlçeye bağlı Ardıçlı Mahallesi’ndeki ormana kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından yüzlerce ölü tavuk bırakıldı. Etrafa gelişigüzel bırakılan tavuk ölüleri, çevre kirliliğine neden oldu. Çevre sakinleri hastalık sonucu öldükleri tahmin edilen tavukların çevre kirliliğinin yanı sıra halk sağlığını ve bölgede yaban hayatı da etkileyebileceğini belirterek, toplanıp, uygun şekilde imha edilmelerini istedi.

Diğer Haberler

  1. Van Barosu, Rojin Kabaiş dosyasından çekildi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören düzenlendi
  3. Muhittin Böcek: Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon avro destek istedi
  4. Bakırköy Çırpıcı Deresi’nde toplu balık ölümleri, kötü kokuya neden oldu
  5. İZBETON'a yönelik soruşturmada 7 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı
  6. Silivri'de servis minibüsünün devrildiği kazada hayatını kaybedenlerin cenazeleri ailelerine teslim edildi
  7. Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ve 2 şüpheli adliyede
  8. Evinin önünde beklerken, kavgada ateşlenen silahla başından vuruldu: 2 gözaltı
  9. Sarıyer’de metruk binalara dronlu denetim: 24 bina arandı 734 kişinin sorgusu yapıldı
  10. Sakarya sahillerinde denize girmek yasaklandı

© Copyright 2026

DHA