Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk bayrağını mahallenin en yüksek yerinde dalgalandırdılar

Erzurum’un Şenkaya ilçesi kırsal Göreşken Mahallesi’nde gençler, Türk bayrağını köyün en yüksek noktasına diktikleri direkte göndere çekti.

ABONE OL
Dursun Murat AYDIN/ŞENKAYA, (Erzurum), (DHA)-

Nusaybin-Kamışlı sınır hattında Türk bayrağına yönelik saldırıya tepki gösteren Göreşken Mahallesi gençleri, soğuk havaya aldırmadan bayrak için hazırladıkları demiri omuzlarında köyün en yüksek noktasına taşıdı. Demiri mahallenin en yüksek tepesine diken gençler, daha sonra yanlarında getirdikleri Türk bayrağını saygı duruşu eşliğinde göndere çekti. O anlar ise paylaşılan sanal medya hesaplarında ilgi gördü.

Diğer Haberler

  1. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  2. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  3. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğu için arama çalışmaları sürüyor
  4. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  5. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  6. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  7. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  8. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  9. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  10. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor

© Copyright 2026

DHA