Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk Kalp Vakfı Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bıraktı

Türk Kalp Vakfı üyeleri, 34. Kalp Haftası nedeniyle Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bıraktı.

ABONE OL
Hasan YILDIRIM - Özgür EREN / İSTANBUL,(DHA)

34. Kalp Haftası nedeniyle Türk Kalp Vakfı üyesi bir grup Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bıraktı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Türk Kalp Vakfı Başkanı Kenan Güven, Atatürk Anı Defteri’ne "Türk Kalp Vakfı olarak herkesi iyi kalpli olmak için 47 yıldır senden aldığımız güç ve enerji ile halkımızı kalp ve damar hastalıkları konusunda onur ve gururla bilgilendiriyoruz. Ülkemizin bir ışığı olarak yine senin ilke ve düşüncelerine uygun olarak çalışmalarımıza aynı heyecanla devam edeceğiz. Bu inanç ve duygularla manevi huzurunda bir kez daha şükran, minnet ve saygı ile eğiliyoruz" diye yazdı. Program sonrası toplu fotoğraf çekimi yapıldı.

Diğer Haberler

  1. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor
  2. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  3. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  4. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem
  5. Annesiyle tartışıp kendisini kilitlediği odayı ateşe verdi, kapı kırılarak kurtarıldı
  6. DMM: 'Trafik radar sistemlerinin özelleştirileceği ve özel şirketlerin ceza keseceği' iddiası gerçek dışı
  7. Van Barosu, Rojin Kabaiş dosyasından çekildi
  8. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören düzenlendi
  9. Muhittin Böcek: Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon avro destek istedi
  10. Bakırköy Çırpıcı Deresi’nde toplu balık ölümleri, kötü kokuya neden oldu

© Copyright 2026

DHA