Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tuzla'da kimyasal madde sızıntısı olan fabrikanın işçileri tedbir amaçlı tahliye edildi

Tuzla Deri Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir fabrikada meydana gelen kimyasal madde sızıntısı nedeniyle bazı işçiler tahliye edildi.

ABONE OL
Murat SOLAK/ İSTANBUL, (DHA)

Olay, Tuzla Deri Organize Sanayi Bölgesi'nin Kazlıçeşme Caddesi'nde bulunan bir fabrikada meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, beton yapımında kullanılan akrilik asidin sızması nedeniyle fabrikada çalışan işçilerin bazıları hafif şekilde etkilendi. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edilirken fabrika personeli tedbiren tahliye edildi. Kimyasal sızıntıdan etkilenen işçiler olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından muayene edildi. AFAD ekipleri, sızıntının yaşandığı fabrikada gerekli incelemelerde bulunurken, polis olay yerinde güvenlik önlemi aldı. Sızıntının kaynağına ilişkin inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Emine Erdoğan'dan 'AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı' paylaşımı
  2. Atatürk'ün Sivas'a gelişinin 107’nci yıl dönümü kutlandı
  3. Otomobille çarpışan motosikletin sürücüsü ağır yaralandı
  4. Ağrı’da iki otomobil çarpıştı; 4’ü ağır, 6 yaralı
  5. Aydın'da 5 ilçede uyuşturucu operasyonu: 4 tutuklama
  6. Kira anlaşmazlığı nedeniyle ev kurşunlayan suç örgütü üyesi 7 şüpheli tutuklandı
  7. Nevşehir’de 13 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
  8. Gaziantep’te karne günü bıçaklanan liseli Çağlar, kurtarılamadı
  9. Ordu'da sağanak etkili oldu
  10. Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle ormanda yürüyüşe katıldı

© Copyright 2026

DHA