Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yalnız yaşadığı evde çıkan yangında öldü

Giresun’un Dereli ilçesinde yalnız yaşayan Mustafa Uslu (76), evde sobadan çıkan yangında hayatını kaybetti.

ABONE OL
Hakan KABAHASANOĞLU/DERELİ (Giresun), (DHA)-

Dereli ilçesi Kızıltaş köyünde Mustafa Uslu’nun yalnız yaşadığı evin mutfağında, sabah saatlerinde yangın çıktı. Yangını fark eden komşuları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye sağlık, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Evde yalnız olan ve Parkinson hastası olduğu öğrenilen Uslu, çıkan duman nedeniyle zehirlenerek yaşamını yitirdi. Uslu’nun cenazesi, otopsi için Giresun Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.


Diğer Haberler

  1. Kadir İnanır memleketi Fatsa’da anıldı
  2. Beyoğlu'nda LGBT gruplarına parti çağrısı yaptığı belirlenen mekan mühürlendi
  3. Şanlıurfa’da otomobil şarampole yuvarlandı; 1 ölü, 4 yaralı
  4. Fatma Şahin, bir maaşını Venezuela'ya bağışladı
  5. Silivri'de sıcak havadan bunalanlar plajlara akın etti
  6. 42 kişinin öldüğü Bad-ı Saba Konutları’na ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında dava açıldı
  7. Yurt dışına kaçmak isteyen FETÖ şüphelileri sınırda yakalandı; 7 gözaltı
  8. MİT, uluslararası uyuşturucu kaçakçısının yerini tespit etti, polis yakaladı
  9. Tarlada çıkan yangında alevler baraka ve konteynerlere sıçradı
  10. Sokak köpeklerinin saldırısına uğrayan Abdulkadir, yaralandı

© Copyright 2026

DHA