Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yalnız yaşadığı evde sobadan sızan gazdan hayatını kaybetti

Konya'nın Seydişehir ilçesinde ısınmak için yaktığı kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Mustafa Beşil (76) yaşamını yitirdi.

ABONE OL
Yaşar COŞKUN/SEYDİŞEHİR (Konya), (DHA)-

Hacı Seyit Ali Mahallesi Şehit Onur Küçük Caddesi'ndeki iki katlı binanın birinci katında yalnız yaşayan Mustafa Beşil'den haber alamayan yakınları saat 09.30 sıralarında eve gitti. İçeriy girdiklerinde Beşil'i odada hareketsiz bulan yakınları, 112 Acil Çağrı Merkezini arayıp yardım istedi. İhbar üzerine adrese polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Ekipler Beşil’in sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi. Beşil'in cansız bedeni otopsi için Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Olaya ilişkin inceleme sürüyor.

Diğer Haberler

  1. Kokudan rahatsız olan komşuların ihbarıyla cansız bedeni bulundu
  2. 81 ile 'Organize Suç Örgütleri ile Mücadele' genelgesi
  3. Aydın'da zeytinlik yangını
  4. 4 çocuk annesi Emine, evinde ölü bulundu; 1 gözaltı
  5. Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında Vahap Canbay: 'Sizi bir daha burada görmeyeceğim dedi silahı doğrulttu'
  6. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 4’üncü gününde
  7. Diyarbakır’da 8 yıl önce kapanan dosyada 'töre cinayeti' iddiasıyla 1 tutuklama
  8. Bursa'da sulama kanalında erkek cesedi bulundu
  9. Eyüpsultan'da pastanedeki gaz kaçağından 6 çalışan etkilendi; 4 katlı bina tahliye edildi
  10. 'Şapkalılar' suç örgütüne operasyon: 4'ü avukat 24 şüpheli adliyeye sevk edildi

© Copyright 2026

DHA