Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İş kadını markasının rengine özel şarkı çıkardı: ‘Fuşya’

Ünlü şarkıcı Sinan Akçıl ile yaptığı ‘Mecburum Sana’ düeti ile dikkat çeken iş kadını Neslim Güngen, bu kez de markasının rengi fuşyanın adını taşıyan bir şarkı yayınladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

 

Türkiye genelinde 120 güzellik merkezi bulunan iş kadını Neslim Güngen, ‘Güzellik’, ‘Vizyonsuz’, ‘Ben Varım’ gibi parçalarının yer aldığı tekli çalışmalarından sonra, şimdi de markasının rengi Fuşya’nın adını taşıyan yeni bir şarkı çıkardı.

Şarkıyla ilgili çok heyecanlandığını dile getiren Güngen, “Markamın temsil rengi olan fuşya ile ilgili bir şarkı yapma fikri her zaman aklımda vardı. Kıbrıs’ta şubelerimle yaptığımız bayi toplantısında da Fuşya partisi düzenlemiştik. Fuşya bizim rengimiz. Sevenlerimin şarkıyla ilgili tepkileri konusunda çok heyecanlıyım” ifadesinde bulundu.

 

 

Diğer Haberler

  1. Arka Sokaklar'ın fenomen ikilisi yine viral oldu
  2. ‘Dijital moda ve yapay zeka destekli tasarımlar 2026’da çok daha görünür olacak’
  3. Eşref Rüya ve Uzak Şehir trend oldu
  4. Bakan Ersoy: Taş Tepeler'deki buluntular, Neolitik Dönem çerçevesini genişletiyor
  5. Eşref Rüya, reytinglere ve sanal medyaya damga vurdu
  6. Türkiye, Kızıldeniz Film Festivali'nde stant kuracak
  7. Bakan Ersoy: Yurt dışına ihraç edilen dizileri destekleyeceğiz
  8. Eşref, Nisan’dan kuşkulanıyor
  9. ‘İlkim’i yargılamadan anlamayı seçiyorum’
  10. Kültür ve Turizm Bakanlığı Özel Ödülleri'nin 2025 yılı sahipleri belli oldu

© Copyright 2025

DHA