Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tarihi mühürler, Ankara'da sergilenmeye başlandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü envanterinde bulunan tarihin tanığı 884 mührü, Ankara Server Efendi Sergi Salonu'nda sergilediklerini duyurdu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Özhaseki, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'müzün envanterinde bulunan, tarihin kadim tanığı mühürlerimizi; Ankara Server Efendi Sergi Salonu'nda sergiliyoruz.

Tarih boyunca devlet disiplini ve makam iradesinin bir göstergesi olan, belgelere hukuki kimlik kazandıran 884 parça mührümüzü; 5 yıl süren yoğun bir çalışmayla inceledik, literatürdeki yerlerini belirledik. Yüzyıllar öncesinden bugüne gelen mühürlerimizin her biri; kendi hikayesiyle, ilgililerini bekliyor" dedi.

Özhaseki, paylaşımında ayrıca mühürlerin özelliklerinin anlatıldığı bir videoya yer verdi.


Diğer Haberler

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz
  3. 'Ne olursun dön Demir'
  4. DeFacto ve Afra Saraçoğlu'ndan yeni reklam kampanyası: 'Yeni Ne Var Bu Hafta?'
  5. Bakan Ersoy, ‘Gökküre’ sergisinin açılışını gerçekleştirdi
  6. Bakanlıktan dizi sektörü destek kriterlerine düzenleme
  7. 9'uncu Çelik ve Yaşam Heykel Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu
  8. Ankara'da 'Türkiye Yüzyılı’nda Kardeşlik Konseri' gerçekleştirildi
  9. Mimar Sinan'ın vasiyeti kapsamında Süleymaniye Camii’nde aşure dağıtıldı
  10. ‘Sınırların Ötesinde: Tanıklıklar’ fotoğraf sergisi ziyaretçilerle buluştu

© Copyright 2026

DHA