Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk oyuncu ve tasarımcılar, Moskova’da podyuma çıktı

Oyuncu Uraz Kaygılaroğlu tasarımcı Emre Erdemoğlu’nun Moskova Moda Haftası’ndaki defilesinde podyuma çıktı. 200’den fazla markanın katıldığı etkinlikte Türk tasarımcılar yeteneklerini dünya çapında prestijli platformda sergileme imkanı buldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)- 

Rusya’nın başkentinde düzenlenen ‘Moskova Moda Haftası’, Rusya, Çin, Endonezya, ABD ve İspanya gibi dünyanın dört bir yanından marka ve tasarımcıları ağırlayarak, uluslararası moda endüstrilerine ev sahipliği yaptı. Dünya çapındaki 200’den fazla marka ve tasarımcının yanı sıra, film ve eğlence sektörlerinden ünlüleri de bir araya getirdi. Türk oyuncu Uraz Kaygılaroğlu da tasarımcı Emre Erdemoğlu’nun defilesinde podyuma çıktı. Sanatçı, defilenin açılış ve kapanışını yönetirken, finalinde ise koleksiyonun vizyonunu yansıtan özgün deri tasarımlarıyla katılımcıları etkiledi. Oyuncu, defilede alkışlarla karşılandı.

Moskova Moda Haftası'na daha önce de katılan ancak ilk kez bir kadın koleksiyonunu sergileyen Emre Erdemoğlu, bu seçkide ağırlıklı olarak mercan, mavi, zümrüt ve kahverengi olmak üzere belirgin renk paletlerini kullandı. Deri ve klasik yağmurluklardan pantolon takımlarına kadar birçok parçanın yer aldığı koleksiyonda, kürk detaylar dikkat çekti. Koleksiyondaki büyük boyutlu çantalar da süslemeleriyle öne çıktı.

GLOBAL MARKALAR DA KOLEKSİYONLARINI TANITTI

Rusya'nın önde gelen moda markası Li Lab, ‘Gül Hanedanlığı’ adını taşıyan son koleksiyonuyla beğeni aldı. Gücün ve kırılganlığın, zarafetin ve cesaretin eşsiz sembolü olan gülün ihtişamından ilham alan tasarımlar, modern kadının hem içsel hem de dışsal dayanıklılığını yansıttı. Rus TikTok fenomeni ve model Dina Saeva, defilenin açılışını yaparak koleksiyonun atmosferinin yansıtılmasına katkıda bulundu.

Etkinlikte dikkat çeken diğer bir defile ise iş modasına sıra dışı bir perspektif getiren ve ‘kendi kendini yetiştirmiş kadınlar’ temasıyla çarpıcı hikayeler anlatan Rus markası Blsh oldu. Podyumda, boks eldivenleri, koruyucu kemerler ve kasklarla donatılan modeller, markanın mükemmellik ve başarıya yönelik arayışını, ofis metaforuyla somutlaştırdı.

 

 

Diğer Haberler

  1. Arka Sokaklar’da duygu yüklü sahil buluşması
  2. Güller ve Günahlar'ın 'Gizem'li güzeli
  3. Arka Sokaklar'ın fenomen ikilisi yine viral oldu
  4. ‘Dijital moda ve yapay zeka destekli tasarımlar 2026’da çok daha görünür olacak’
  5. Eşref Rüya ve Uzak Şehir trend oldu
  6. Bakan Ersoy: Taş Tepeler'deki buluntular, Neolitik Dönem çerçevesini genişletiyor
  7. Eşref Rüya, reytinglere ve sanal medyaya damga vurdu
  8. Türkiye, Kızıldeniz Film Festivali'nde stant kuracak
  9. Bakan Ersoy: Yurt dışına ihraç edilen dizileri destekleyeceğiz
  10. Eşref, Nisan’dan kuşkulanıyor

© Copyright 2025

DHA