Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Akasya ve Akbatı’nın projeleri Stevie Awards’ta ödüle layık görüldü

Akiş GYO yatırımları Akasya ve Akbatı, Stevie Awards’ta uluslararası başarılarını pekiştirdi. Akasya’nın deneyim odaklı ‘Bosphorun Indoor’ projesi altın ödül alırken, Akbatı’nın ‘Yeşil Takım’ sürdürülebilirlik girişimi iki bronz ödüle layık görüldü.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Akiş GYO yatırımlarından Akasya ve Akbatı, uluslararası alanda, kurumsal dünyanın en prestijli ödüllerinden Stevie Awards’ta başarı elde etti. Akasya, Bosphorun Indoor projesi ile ‘Marka ve Deneyimler - Kurumsal Sosyal Sorumluluk Etkinliği’ kategorisinde altın ödülü kazanırken; Akbatı ise, Yeşil Takım projesi ile ‘Avrupa’da Yılın Sürdürülebilirlik Girişimi’ ve ‘Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetişim Başarısı’ kategorilerinde bronz ödülün sahibi oldu.

Akasya’nın Nisan ayında hayata geçirdiği ‘Bosphorun Indoor’ projesi, Türkiye’nin İlk AVM Koşusu olma özelliğiyle dikkat çekti. Etkinlikten elde edilen tüm gelir, Türk Spor Vakfı aracılığıyla Anadolu’daki ihtiyaç sahibi okullara spor ekipmanı olarak bağışlandı. Proje kapsamında; kültürel farkındalığı ve toplumsal etkileşimi güçlendiren interaktif alanlar, ziyaretçilere unutulmaz bir deneyim sağladı. Bu anlamlı ve interaktif deneyim, Brand & Experiences - CSR Event (Marka ve Deneyimler - Kurumsal Sosyal Sorumluluk Etkinliği) kategorisinde altın ödülle uluslararası prestij de kazandı.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK PROJESİNE ULUSLARARASI ÖDÜLLER

Akbatı ise, çevre bilinci güçlendirmek ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarını yaygınlaştırmak amacıyla hayata geçirdiği ‘Yeşil Takım’ projesi ile iki farklı kategoride ödüllendirildi. Sustainability Initiative of the Year – in Europe (Avrupa’da Yılın Sürdürülebilirlik Girişimi) ve Achievement in Environment, Social, and Governance (Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetişim Başarısı) kategorilerinde bronz ödülün sahibi olan Akbatı, sürdürülebilirlik hedeflerini somut projelerle desteklediğini uluslararası arenada da kanıtladı.

Ödüller, Akasya ve Akbatı’nın toplumsal ve çevresel değer yaratma vizyonunu bir kez daha ortaya koydu.

 

 

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA