Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

“Bahçe salıncakları trend haline geldi”

Bahçe salıncağı markası Capri Swing’in kurucusu Yiğit Yahya Yelkanat, bahçe salıncaklarının trend yaşam tarzı haline geldiğini belirterek en çok Avrupa ve Orta Asya’dan talep geldiğini söyledi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) –

Capri Swing Kurucusu Yiğit Yahya Yelkanat, bahçe salıncağı sektörünün durumunu değerlendirdi. Son yıllarda rattan bahçe salıncağı ürünlerinin niş bir kategoride popüler hale geldiğini söyleyen Yelkanat, bu ürünlerin villalar, müstakil evler, konaklar, oteller gibi bahçeli birçok mekanda ilgi gördüğüne işaret etti.


Bahçe salıncaklarının değişen iklim koşullarına dayanıklı ve dış ortam koşullarına uygun kalitede üretilmesinin önemini vurgulayan Yelkanat, “Bahçe mobilyaları içinde önemli bir yeri olan rattan bahçe sandalyeleri, bahçeli ya da müstakil evlerin görünümünü ve konforunu değiştiriyor. Dünyada trend bir yaşam tarzı haline gelmeye başladı. Dış mekan mobilyaları içinde yumurta salıncaklar ya da bahçe salıncakları çok rağbet görüyor. Bu ürünleri bahçelerde, balkonlarda, verandalarda daha sık görmeye başladık” diye konuştu.

“TÜRKİYE BU PAZARDA LİDER KONUMDA”

Yelkanat, marka olarak Türkiye dışında Avrupa ve Orta Asya’dan yoğun talep geldiğini belirterek “Küresel pazarlarda bahçe sandalyesi ve genel olarak bahçe mobilyaları ürünlerinde büyük bir rekabet var. Türkiye bu pazarda lider konumda. Türkiye’de ise Capri Swing markası ile sektörün lideriyiz. Ürünlerimizle dünyayı sallıyoruz diyebiliriz. Marka olarak ulusal ve lokal vizyonumuz çerçevesinde pazar payımızı arttırmanın gayreti içerisindeyiz. Fuarlar aracılığıyla ihracat payımızı artırıyoruz” ifadelerini kullandı.

“YERLİ ÜRETİMİ TEŞVİK İÇİN ÖZGÜN TASARIMLAR İHRAÇ EDİYORUZ”

Yelkanat, kuruldukları 2018 yılından bu yana salıncak sektörüne öncülük ettiklerini belirtti. ‘Her Eve Bir Capri’ sloganı ile müşteri memnuniyetine odaklandıklarını ifade eden Yelkanat, “Kayseri Organize Sanayi Bölgesinde ‘Capri Swing’ markası ile bahçe salıncakları üretimi yapıyoruz. Sektördeki dışa bağımlılığı azaltmak, yerli üretimi teşvik etmek ve istihdamı arttırmak için özgün tasarımlarla dünya pazarlarına salıncak ihraç ediyoruz” sözlerini kaydetti. Kaliteli, yenilikçi ve özgün ürünlerle bahçe mobilyası ve bahçe salıncak kültürünü Türkiye ile birlikte dünyadaki tüketicilerle buluşturmayı hedeflediklerini belirterek “Tüketicilerin bahçe gibi ortamlarda keyifle kullanabileceği salıncaklar ve bahçe mobilyaları ile sektördeki öncü rolümüzü devam ettirme vizyonu taşıyoruz” diye konuştu.

“EL İŞÇİLİĞİ İLE ÖZENLE ÜRETİLİYOR”

Bahçe, balkon ve ev içinde kullanılabilecek örgü rattan salıncakların el işçiliği ile üretildiğine dikkat çeken Yelkanat, “Bu ürünler çok özel ürünler hem insanları taşıyabilecek sağlamlıkta olmalı hem de konfor sunmalı. Bu sebeple ürünlerimiz el işçiliği ile özenle üretiliyor. Ultraviyole güneş ışınlarına karşı dayanıklı, metal profillerle desteklenen, tüm hava koşullarında kullanılabilen ve yıkanabilen ürünlerle sektördeki varlığımızı güçlendiriyoruz” dedi.

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA